Про мене

Оксана Сашенко

Освіта

  • НПУ імені М.П. Драгоманова. Спеціальність – практичний психолог;
  • Київський інститут гештальту і психодрами: гештальт-терапія / гештальт-консультування;
  • Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії: сімейна системна психотерапія;
  • Український інститут процесуальної психології і розвитку – тілесно-орієнтована психотерапія, процесуальна психотерапія, робота з травмами розвитку;
  • Психологічна студія С. Ройз – Інтеграційна дитяча і сімейна психотерапія;
  • Західно-українська асоціація арт-терапії – «Методи і форми супроводу клієнта в арт-терапевтичному процесі».
  • Інститут філософської освіти та науки НПУ ім. М. Драгоманова : Філософія для дітей
  • ГО «Комплексна психологічна допомога»: Схема-терапія в практиці психологічного консультування і психотерапії
  • International Center for Process Work: Терапія сімейних пар: стосунки і партнерство, любов і сексуальність
  • Brainspotting Training, Inc. : Phase 1 , prase 2 in Brainspotting
  • EFT institute Berlin: Simple and Effective Trauma Stabilization
  • Мережа дитячих психологів Європи (EPPN): «Дитяче психічне здоров’я. Актуальні рекомендації, ефективні методики обстеження та системи психологічного та психіатричного втручання в США та Європі»
  • Systemische Prychotharapie Somatische Academie Berlin – RESILIENCE UNDER STRAIN – MINDFUL VARIATION IN TIMES OF WAR WORKING WITH DIFFICULT CASES IN TIMES OF WAR
 

 

Досвід психологічної практики з 2012 року

Працюю індивідуально з дорослими, дітьми, підлітками та з парами. ЛГБТК(ІА+) френдлі
  • питання самовизначення і вікові кризи;
  • дитячо-батьківські стосунки;
  • травматичний досвід, насилля;
  • терапія гострого горя, втрати близької людини;
  • тривожність, страхи, фобії, панічні атаки;
  • залежність і залежні відносини;
  • самотність, неможливість знайти партнера;
  • занижена самооцінка, невпевненість у собі;
  • психосоматичні розлади;
  • шокова травма, травми розвитку;
  • психокорекційна, терапевтична та розвиваюча робота з дітьми та підлітками (дитячі кризи, істерики, складна поведінка та складні емоції, брехня, крадіжки, неповага до дорослих, страхи, тривожність, замкнутість, імпульсивність, сором’язливість, проблеми адаптації до школи чи дитячого садка, агресія, імпульсивність, конфлікти між старшими і молодшими дітьми, складна сепарація та інші теми психології дітей);
  • проблеми взаємовідносин в сім’ї і парі;
  • комплексний посттравматичний стресовий розлад (КПТСР);
  • депресія, розлад адаптації;
  • конфлікти, труднощі в побудові діалогу;
  • образи, гнів, заздрість, сором, провина та інші складні переживання
  • супровід при розлученні.
Використовувані підходи і техніки:

процесуальна психотерапія, сімейна системна психотерапія, емоційно-фокусована терапія, гештальт терапія, Клієнт-центрована психотерапія, екзистенційна психотерапія, арт-терапія, тілесно-орієнтована терапія; медитативні та духовні практики; теорія прив’язаності, brainspotting, tapping